I sesja Rady Miejskiej w Miastku
- Data posiedzenia
- 07-05-2024, godz. 09:00
- Miejsce posiedzenia
- Gmina Miastko ; ul. Grunwaldzka 1 ; 77-200 Miastko, sala nr 6 - (sala herbowa)
Porządek obrad
- 1. Otwarcie i prowadzenie Sesji, do czasu wyboru Przewodniczącego Rady, przez Radnego najstarszego wiekiem obecnego na Sesji.
- 2. Stwierdzenie obecności co najmniej połowy ustawowego składu Rady.
- 3. Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego.
- 4. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych .
- 5. Wręczenie zaświadczenia o wyborze Burmistrza.
- 6. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Burmistrza.
-
7. Wybór Przewodniczącego Rady.
-
8. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady
-
9. Podjęcie uchwał w sprawach:
-
9a. określenia liczby, nazwy oraz zakresu działania stałych komisji Rady Miejskiej w Miastku - (druk nr 3/I)
-
9b. wyboru Przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej w Miastku - (druk nr 4/I)
-
9c. powołania i ustalenia składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej w Miastku - ( druk nr 5/I)
-
9d. wynagrodzenia Burmistrza Miastka - ( druk nr 6/I)
-
9e. złożenia skarg kasacyjnych od: wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku z dnia 14 marca 2024 roku, sygn. akt III SA/Gd 18/24; wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku z dnia 14 marca 2024 roku, sygn. akt III SA/Gd 19/24; wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku z dnia 14 marca 2024 roku, sygn. akt III SA/Gd 20/24 - (druk nr 7/I)
-
9a. określenia liczby, nazwy oraz zakresu działania stałych komisji Rady Miejskiej w Miastku - (druk nr 3/I)
- 10. Zakończenie obrad I sesji Rady.