Przejdź do treści

Informacje dot. Szpitala Miejskiego w Miastku

  • Rodzaj: Zapytanie
  • Skierowane do: Burmistrz Miastka
  • Interpelujący: Sławomir Czomko
  • Data wpływu: 10-05-2024
  • Data przekazania: 10-05-2024
  • Treść:

    Sławomir Czomko                                                                              Miastko, dn. 10.05.2024 r.

    Radny Rady Miejskiej

    w Miastku  

     

    Do: 

                                           Jerzy Wójtowicz 

                                              Burmistrz Miastka 

     

    Za pośrednictwem:

                                            Tomasz Borowski

                                              Przewodniczący Rady Miejskiej 

                                              w Miastku 

    Zapytanie 

     

    Powołując się na art. 24 ust. 3-7 ustawy o samorządzie gminnym, kieruję interpelację i proszę o odpowiedź na następujące zapytania:

    1. Proszę o przesłanie kopii protokołów z posiedzeń Rady Nadzorczej w okresie od 01.01.2019 r. do 09.05.2024 r., które nie zostały jeszcze dostarczone do Biura Rady. 
    2. Proszę o przesłanie aktualnego wykazu zobowiązań szpitala (wszystkich).
    3. Proszę o przesłanie informacji dodatkowej do bilansu za 2023 rok.
    4. Proszę o przesłanie siatki płac, zakresu obowiązków osób na stanowiskach kierowniczych i administracyjnych, regulaminu dystrybucji leków, korzystania ze środków ochrony i żywności.
    5. Rejestru zarządzeń i uchwał zarządu od 01.01.2019 r. do dnia dzisiejszego.
    6. Informacji na temat trwających i zakończonych postępowaniach komorniczych od 01.01.2019 r. do dnia dzisiejszego (wykaz).
    7. Dokumentacji remontu oddziału wewnętrznego w zakresie zmian zakresu robót i zgłaszanych przy odbiorze niezgodności oraz rozliczeń.
    8. Wykazu w zakresie wyboru oferty, zmian w zakresie robót oraz zgłaszanych niezgodności oraz rozliczeń.
    9. Informacji na temat trwających oraz zakończonych postępowaniach sądowych od 01.01.2022 r. zarówno po stronie powodowej jak i pozwanej (wykaz).
    10. Wykaz osób pobierających podwójny dodatek Covidowy wraz z jego wysokością za cały okres pobierania.
    11. Kontrakt Tomasza Bojar – Fijałkowskiego wraz i stanem rozliczeń.
    12. Wskazanie przyczyny dużego wzrostu wartości pozycji wynagrodzenia oraz usługi obce w bilansie za 2023 rok.
    13. Czy Prezes Szpitala zwróciła się do właściciela o zgodę na kontynuację działalności spółki po wystąpieniu kapitału ujemnego oraz czy oraz kiedy zgodę taką otrzymała?
    14. Wykaz dostawców leków, środków czystości, środków medycznych oraz żywności wraz z rozliczeniem kont za okres od 01.01.2022 r. do dnia dzisiejszego.
    15. Wykaz zużycia paliwa do samochodów służbowych oraz przejechanych kilometrów za okres 01.01.2023 r. do 10.05.224 r. 
    16. Wykaz wydatków na zakup oprogramowania, sprzętu komputerowego i RTV od 01.01.2021 r. do dnia dzisiejszego.
    17. Wykaz środków trwałych znajdujących się na wyposażeniu szpitala a nie będących w użytkowaniu wraz z informacją, kto podjął decyzję o zakupie i za jaką kwotę wskazanych w protokole kontroli Rady Nadzorczej. 
    18. Wykaz kontroli i zapytań organu właścicielskiego od 01.01.2022 r. do dnia dzisiejszego
    19. Informację na temat przeprowadzonych inwentaryzacji od 01.01.2019 r. wraz z informacją o rozbieżnościach.
    20. Wyszczególnienie kosztów komorniczych i windykacyjnych za okres od 01.01.2019 r. w rozbiciu na poszczególne sprawy.
    21. Szacunkowej wartości zwrotu niewykonanego ryczałtu z tytułu zawieszenia oddziałów z podziałem na oddziały.
  • Załączniki do pobrania:

Odpowiedź

Brak udzielonej odpowiedzi.